Altijd Raecks!

Het beheer van een hotel met 21 kamers, annex café, annex ontbijtzaal, annex lunchroom, annex wijnproeverij, annex wijnverkoperij, annex activiteitenzaal, annex hotspot-terras gaat niet over rozen. En hoezeer je ook je best doet om van het in de schoot geworpen hotel wat te maken, je ideeën worden gewaardeerd, en daar blijft het dan ook wel bij. De lokale hotels en kroegen in de buurt hebben nét wat meer aantrekkingskracht. De mensen in de buurt moeten het hebben van gewenning en het aantal activiteiten/evenementen/bijeenkomsten/vergaderingen/bedrijfsuitjes/heidagen/incentives van bedrijven en organisaties in en buiten Haarlem is nauwelijks een verkend terrein. De focus van Raecks ligt op de USP’s van het terras voor Haarlem, het hotel heeft met zijn hoge bezettingsgraad via Booking.com een inkomstengarantie, maar wil je jezelf uniek positioneren, dan is het nu hoog tijd om te herijken hoe je de wijndispensers van de proeverij voor de Haarlemmers, de hotelgasten, stakeholders en gasten uit het bedrijfsleven voor je kunt laten werken (in combinatie met verhuur van de zaal). De verbouwing en heropening is één, het opnieuw herijken van het vermarkten; oftewel de marketingstrategie is twee, hoe en met welke middelen vergt een communicatiestrategie en dat is dus drie.

www.hotelraecks.nl en www.facebook.com/hotelraecks

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *