maart 18, 2016

Training, advies & coaching

Elk intake-gesprek zie ik als een soort van training. We stellen een probleem vast en bekijken samen met u hoe en in wat voor ‘n termijn we met beeld en tekst die mensen kunnen activeren, motiveren en enthousiasmeren die uw organisatie of uw merknaam extra zichtbaarheid of bekendheid kunnen meegeven. Wie wilt u een rol van betekenis laten spelen in de aandacht voor uw producten en diensten? Welke middelen zet u in? Wat is daadwerkelijk haalbaar en realistisch?

De formulering van de juiste boodschap, de keuze in tone-of-voice en de afweging in kanaal- of mediumkeuze heeft u zelf in de hand. In die zin is succes echt een keuze, als u er maar van te voren over nagedacht heeft. De Aandachtsfabriek wil u graag wijzen op ‘proven tactics’, feiten, weetjes en kneepjes waarmee u met gemak aandacht genereert onder precies die groepen mensen waarmee u iets wilt.

En, dat hoeft niet per se in een 1-op-1-gesprek. Dat kan ook klassikaal in teams van max. 10 personen in een ongedwongen setting in het centrum van Haarlem met lotgenoten die bereid zijn mee te denken over probleemstellingen en oplossingen.¬†Bekijk ons aanbod van workshops, presentaties en plannen zoals PR- en mediacampagnes, een media-jaarabonnement, identitieit & profilering, de instant PR-goeroe, persoonlijke profilering, schrijven aan de media en de ‘niet zo, maar zo’-workshop op de website van Manchego Media/workshops.

We helpen u graag!